vrijdag 15 mei 2020

Beste ouders,
Met een beetje zenuwen, stond ik vandaag klaar om jullie kinderen opnieuw te verwelkomen dit schooljaar.
Al gauw merkte ik hun capaciteiten opnieuw.
Ik was heel blij en aangenaam verrast dat mijn leerlingen zo gauw de draad weer oppikten.
Ze deden allemaal hun best en leefden zonder klagen alle voorschriften na.
Terwijl ik dit typ,ben ik echt heel trots op hen.
Ik heb hen dat ook gezegd.
Dit is mede te danken aan jullie inzet en hulp van de afgelopen maanden.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Zo,nu kunnen we het weekend tegemoet met een voldaan en tevreden gevoel.
Prettig weekend allemaal!
Gezonde groetjes,
meester Martin

2 opmerkingen:

  1. Bedankt, meester Martin, voor alle gedane moeite van de afgelopen maanden. Dit heeft er ook voor gezorgd dat onze kinderen zonder problemen de draad weer konden oppikken vandaag! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel!
      Het is voor de kinderen dat we het samen doen. Gezonde groetjes 👍 !

      Verwijderen